УМ 1 курс (уроки 51-70)


Тема програми: Морфологічна норма
Тема уроку (51): Морфологічна норма. Морфологічна помилка.  Іменник. Рід іменників. Паралельні родові форми іменника.
?! Пригадайте, який розділ мовознавства вивчає частини мови?
Опрацюйте §48 за підручником О. Авраменка на с. 152-153. Зверніть увагу на поняття "морфологічна помилка", занотуйте його в зошит та детально опрацюйте приклади морфологічнх помилок. 
Виконайте впр. 2 с. 153, 5 с. 154 усно. Вправа 3 с. 153 письмово.

Робота з висловами
1.      О скільки у природи немудро-мудрих літер! О скільки у людини невміння прочитать…(П. Тичина)
2.      Природа насміхається над рішеннями і веліннями князів, імператорів і монархів, і на їх вимогу вона не змінила б ні на йоту свої закон (Галілео Галілей).
3.      Природу перемагають тільки підкоряючись її законам (Ф. Бекон).
4.      Чому ми засуджуємо тих, хто знущається над дітьми, і заохочуємо тих, хто робить це з природою (Генрі Девід Торо).
 Прочитайте вислови відомих людей про природу. Визначте орфограми у словах. Випишіть іменники та з'ясуйте їхній рід. 
Опрацюйте §49 с. 156 про рід відмінюваних іменників. Зверніть увагу на паралельні форми роду.
Іноді  виникає питання - це іменник чоловічого чи жіночого роду? Розібратися у визначенні роду проблемних іменників вам допоможе наступне відео, з якого вам треба виписати усі іменники, зазначивши їхній рід, про які розповідатиме автор: https://www.youtube.com/watch?v=VFp7VCS7BRc
Прочитайте поданий нижче матеріал.
Виконайте наступні вправи.
Домашнє завдання: вправа 345, 346. 
Тема уроку (52): Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю. Іменники спільного і подвійного роду.

?! Пригадайте, що ви знаєте про іменники спільного та подвійного роду? 
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=BzmG3_pzYZI. Зверніть увагу на іменники подвійного роду. 
Будь уважним та ПАМ'ЯТАЙ!!!

ВИКОНАЙТЕ ВПРАВИ 2, 3, 4 С. 158 письмово. Вправа 5 с. 158-159 усно.

Іменники чоловічого та жіночого роду, що означають назви людей за діяльністю.
  • Чи знаєте ви, що таке фемінітиви? Перегляньте матеріал підручника на с. 159. Запишіть визначення "фемінітиви".
  • Прочитайте теоретичний матеріал за посиланням. Пройдіть онлайн вправу на цьому ж ресурсі: https://webpen.com.ua/pages/linguistic_norm/gender_marking.html
Виконайте подані вправи.
Перегляньте експрес-урок "Вона - балерина, а він...?" та перекажіть його. Запам'ятайте правильний варіант вживання.




Домашнє завдання: вправа 7 с. 160.


Тема уроку (53): Написання есе  про мандрівки рідним краєм
  • Пригадайте, будь ласка, що таке есе?
  • На які 2 види поділяється есе?
Сьогодні ви працюватимете над формальним есе, ознаками якого є:
  • дотримання структури тексту,
  • наявність відповідних компонентів (тези, аргументи, приклади, оцінювальні судження, висновки);
  • обґрунтування (аргументування) тези.
Види формального есе:
  • інформаційне (есе-розповідь, есе-визначення, есе-опис);
  • критичне;
  • есе-дослідження (порівняльне есе, есе-протиставлення, есе причини-наслідку, есе-аналіз).
Вимоги до формального есе:
1.Обсяг – 1 – 2 сторінки тексту (120-200 слів).
2. Есе повинно сприйматися як цілісний твір, ідея якого зрозуміла й чітка.
3. Кожен абзац есе розкриває одну думку.
4. Необхідно писати стисло і ясно. Есе не повинно містити нічого зайвого, має нести лише інформацію, необхідну для розкриття ідеї есе, власної позиції автора.
5. Есе має відрізнятися чіткою композиційною побудовою, бути логічним за структурою. Необхідно уникати різких стрибків від однієї ідеї до іншої, думка має розкриватися послідовно.
6.Есе повинно засвідчити, що його автор знає й осмислено застосовує теоретичні поняття, терміни, узагальнення, ідеї.
7. Есе має містити переконливе аргументування порушеної проблеми.

Ваше завдання: написати інформаційне есе про мандрівки рідним краєм. Спочатку обдумайте, про які місця вам хотілося б розповісти, придумайте заголовок, складіть план есе.

Орієнтовний план
1. Розповідь про мій рідний край.
2. Визначні місця.
3. Місця, які б я хотів (-ла) відвідати.
4. Чим вони особливі?
5. Що дає мандрівка людині?

Домашнє завдання: написати інформаційне есе про мандрівку рідним краєм.

Тема уроку (54): Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх.
  • Пригадайте, як визначають рід відмінюваних іменників?
  • Чим відмінювані іменники відрізняються від невідмінюваних?
Перегляньте відео про визначення роду невідмінюваних іменників.



ЗВЕРНІТЬ УВАГУ І ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ!!!

ВПРАВИ НА ПОВТОРЕННЯ ПОПЕРЕДНЬОГО МАТЕРІАЛУ
Вправи з  підручника Шевчук С.В. Українська мова. 10 клас. 
188. Визначте рід поданих іменників, його ознаку. Кожен іменник поєднайте із прикметником за змістом.
Рукопис, тунель, біль, ступінь, ярмарок, продаж, насип, степ, рояль, Сибір, нежить, купіль, бандероль, підпис, полин, розпач, розкіш.
189. Подані іменники запишіть у два стовпчики: а) іменники, що мають паралельні форми; б) іменники, в яких закінчення змінює значення слова. З кількома іменниками з кожного стовпчика складіть речення. Взірець: 1) 2) парасоль — парасоля адрес — адреса. 
Сусіда, округ, абрикос, жираф, вольт, банкнота, кахля, віла, кар’єра, зал, ковил, ріка, пантофель, девіза, криз, оазис.

Вправи на засвоєння нової теми
193. Визначте рід поданих іменників, поясніть, що є його основою. Назвіть значення та країну, материк, яких стосуються власні назви. У зв’язку з якими подіями, фактами життя вам стали відомі окремі з них? 
Глазго, Бордо, Ніцца, Туапсе, Чарджоу, Чикаго, Гельсінки, Монтевідео, Мехіко, Баку, Чилі, Перу, Марокко, Гаїті, Сомалі, Уссурі, По, Міссурі, Хуанхе, Ріца, Онтаріо, Сочі, Цхалтубо, Гранчако, Па-де-Кале, Ай-Петрі.
 
194. 1. Розшифруйте подані абревіатури, визначте граматичний рід кожної з них, обґрунтуйте відповідь. 
ОБСЄ, США, МАГАТЕ, ТЕЦ, ЧАЕС, АПН України ВР, ПДВУ, ЕОМ, ВАК, АТС, інформбюро, спортлото, СНІД, ЗМІ, МВФ, УНІАН.

Перегляньте експрес-урок О. Авраменка і перекажіть його.


Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5576864Увага! Тест необхідно виконати до 10 квітня 20:00.

Домашнє завдання: вправа 192 с. 149 письмово (за підручником Шевчук С. В.)
192. Подані іменники переділіть на групи за граматичним родом, поясніть поділ. Кілька іменників кожної групи поєднайте із прикметниками. Значення невідомих слів з’ясуйте за словником. 
Капричо, резюме, декольте, кольрабі, конферансьє, авізо, сомбреро, манго, маестро, мадам, шимпанзе, ательє, портьє, есперанто, есе, денді, вето, аріозо, леді, шасі, кіно, метро, Катрін, Марго, Золя, Сапфо, Софіко, Отелло, Гюго, Гайне, Аннет, Кіті, Россіні, Бізе, Мері, Генрі.



Тема уроку (55): Іменники, що мають лише форму однини або множини.

Гра «Так» чи « Ні»
  • Більшість іменників мають форму однини і множини.
  • Назви предметів парної чи симетричної будови — це тільки однина?
  • Назви числових понять, ігор, звичаїв, обрядів — це тільки множина?
  • Збірні іменники — це тільки однина?
  • Іменник за відношенням до числа поділяється на три групи?
Опрацюйте §50-51 за підручником О. Авраменка на с. 161-165. Виконайте усно вправу 1 с. 161 "Спостереження". 
  • Прочитайте теоретичний матеріал та порівняйте його з таблицями нижче.




Виконайте письмово вправи 2, 3 с. 162-163 за підручником О. Авраменка.

Виконайте вправу 195 за підручником Шевчук С. В.


Вправи 5 і 6 с. 163-165 виконайте усно.

Перегляньте експрес-урок О. Авраменка і запишіть визначення "пошанна множина". Дайте письмово відповідь на питання:
  • В якому спілкуванні варто вживати множину, а в якому - однину? 



Вправа на повторення.

Домашнє завдання: вправа 7(1) с. 165 за підручником О. Авраменка.

Пройдіть тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7987373 до 10 квітня 20:00.

Тема уроку (56): Складні випадки відмінювання іменників.  Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку.

Вправа на повторення



Опрацюйте §52-53 за підручником О. Авраменка на с. 166. Виконайте усно вправу 1 с. 166 "Спостереження". 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!





Виконайте вправу 2 с. 168, починаючи зі слова сіль і до слова груша (іменники треба поставити в орудному відмінку однини).

Наступні вправи виконай письмово.




ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: вправа 376, яка подана нижче.



Тема уроку (57): Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Відмінкові закінчення іменників з конкретним та абстрактним значенням.
СПОСТЕРЕЖЕННЯ
Перегляньте відео та складіть опорну схему щодо написання закінчень -а, -я; -у, -ю в родовому відмінку.


Опрацюйте §54 за підручником О. Авраменка на с. 171. 

ПОМІРКУЙТЕ
!!!
  • Які мінуси та плюси використання електромобілів вам відомі? Якому виду екологічного транспорту ви б надали перевагу? ВІДПОВІДЬ ЗАПИШІТЬ У ЗОШИТ.
Виконайте наступну вправу.
Виконайте вправи 2, 3 на с. 172 за підручником О. Авраменка.

Перегляньте експрес-урок О. Авраменка.
Дайте відповідь на питання: 
Як розрізняти іменники, які слід писати із закінченнями -а, -я; -у, -ю?

ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО
Домашнє завдання:
Пройдіть тест до 17.04.2021 23:00 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5729544

Вправа 7 с. 174 за підручником О. Авраменка.

Тема уроку (58): Паралельні закінчення  іменників чоловічого роду давального відмінка (-ові, -еві (-єві) , -у (-ю); іменників  знахідного відмінка; іменників місцевого відмінка однини; іменників місцевого відмінка множини. 

Вправи на повторення 

Виконай вправу 5 с. 173-174 письмово.

Вправа онлайн 
https://cutt.ly/wx6UgBm

Складіть і запишіть словосполучення з поданими іменниками в родовому відмінку. Поясніть лексичне значення виділеного іменника у вашому словосполученні.

Кодекс, алюміній, феномен, дизель, ранет, метрополітен, сегмент.

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!



Запишіть два варіанти форми іменників давального відмінка однини. Позначте закінчення.

Президент, батько, Юрій, скейтборд, аквапарк, трактор, актор, програміст, одногрупник.

Виконайте вправу 3 с. 168 за підручником О. Авраменка письмово.

Запишіть два варіанти форми іменників орудного відмінка множини.
 Крило, кістка, свиня, чоботи, ворота, сльози, штани, гроші, двері.
Домашнє завдання: Вправи 4 с. 168-169, 7 с. 170 за підручником О. Авраменка.


Тема уроку (59): Закінчення іменників ІІІ відміни в орудному відмінку. Словозміна іменників ІV відміни. 
  • Пригадайте, які іменники належать до ІІІ відміни?
  • Які особливості відмінювання цих іменників в орудному відмінку?
Запишіть подані іменники в орудному відмінку.
Путь, далеч, мазь, мати, вуаль, туш, ніч, честь, любов.
Опрацювання нового матеріалу
Опрацюйте теоретичний матеріал про III та IV відміни іменників і виконайте вправи онлайн за посиланням: https://cutt.ly/gyq9wQz

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! ЗМІНИ В НОВОМУ ПРАВОПИСІ ЩОДО ЗАКІНЧЕНЬ ІМЕННИКІВ III ВІДМІНИ В РОДОВОМУ ВІДМІНКУ.

Виконайте наступні вправи:

Запишіть іменники в родовому й давальному відмінках однини.
ЗРАЗОК: козеня - козеняти, козеняті.
Курча, оленя, орля, ім'я, плем'я, вовча, зайча, собача, дівча, дитя.
Складіть словосполучення з виділеними іменниками у формі орудного відмінка множини.
ПЕРЕВІР СЕБЕ!
Домашнє завдання: 

Тема уроку (60): Особливості кличного відмінка.

Опрацюйте §55-56 за підручником О. Авраменка на с. 175-176. 
ЗАПАМ'ЯТАЙ!

Виконайте письмово вправи 2, 3, 4 с. 176.
Перегляньте експрес-урок О. Авраменка.

Складіть привітання для рідних чи друзів з Великоднем, використовуючи форму кличного відмінка.
ПЕРЕВІР СЕБЕ! 

Вправа 5, с. 176-177.
ОРФОЕПІЧНА ХВИЛИНКА!!!
Запиши слова, розстав наголос. Перевір себе за словником:
Чарівний, черговий,  читання,  чорнозем, чотирнадцять, чорнослив.

Домашнє завдання: вправа 7, с. 178. Виконати тестування до 25 квітня 20:00 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9118429


Тема уроку (61): Творення й відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.
  • Що для людини є наймилішим, коли до неї звертаються? Звісно, що це її ім'я.
  • Чи знаєте ви, що означає ваше ім'я?
  • А чи зможете ви правильно написати в листі чи в будь-якому повідомленні або ж звернутися до людини, не знаючи, як утворити її ім'я по батькові?
  • Перегляньте відео й запишіть у зошит суфікси, від яких утворюються чоловічі й жіночі імена по батькові.


ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!! У кличному відмінку чоловічі імена по батькові мають закінчення (Івановичу, Петровичу), а жіночі - закінчення -о (Борисівно, Геннадіївно).
  • Опрацюйте §57-58 за підручником О. Авраменка на с. 179-183. 
За посиланням прочитайте ще раз теорію та виконайте онлайн-вправу https://cutt.ly/Cya53GE
  • Виконайте письмово вправи 2, 3, с. 180.
Завдання: Провідміняйте письмово - Авксентій Кузьмович, Мирослава Євгеніївна.
  • Чи завжди ви правильно звертаєтеся, називаючи чиєсь  ім'я? Адже зараз дуже багато варіацій одного й того ж імені. Розібратися в цьому вам допоможе експрес-урок О. Авраменка.

Впр. 6, с. 182-183, усно перекажіть текст.
ПЕРЕВІР СЕБЕ!!!
Впр. 5, с. 180-181.
Домашнє  завдання: впр. 7, с. 183.

Тема уроку (62): Написання есе за змістом висловів народної мудрості.
  1. Як ви розумієте поняття "дружба"?
  2. Чи може будь-хто з ваших знайомих бути другом?
  3. Подумайте, як ви можете пояснити слова Г. Сковороди: "Маючи друзів, вважай, що ти володієш скарбами".

Відповідно до академічного словника, дружба - це стосунки, відносини, в основі яких лежить взаємна прихильність, довір'я, відданість, товариська солідарність, духовна близькість, спільність інтересів і т. ін.
Випишіть з цього визначення ключові слова про дружбу. Спробуйте підібрати:
  •  синоніми до слова дружба;
  •  епітети та метафори.


Запишіть свої думки стосовно того, чим для вас є дружба (до 5 речень).У чому ж сила дружби???
Я думаю, що ви часто задумуєтеся над тим, хто ваш справжній друг. Складіть асоціативний кущ до слова друг. Наприклад:
  • Який він, справжній друг??? Прочитайте притчу.

Притча
Скільки людині потрібно друзів?

Як гадаєш, скільки треба мати друзів, аби почуватися щасливим? Одного, двох, чи, може, кілька десятків? Дотепна притча про дружбу від Бориса Крумера відповість на це риторичне питання і допоможе розставити усі крапки над «і».
Учень прийшов до Вчителя і запитав його:
— Вчителю, скільки друзів повинно бути у людини – один чи багато?
— Все дуже просто, – відповів Учитель, — зірви мені он те червоне яблуко з верхньої гілки.
Учень задер голову і відповів:
— Але воно дуже високо висить, Учителю! Мені не дістати.
— Поклич друга, нехай він допоможе тобі, — відповів Майстер.
Учень покликав іншого учня і став йому на плечі.
— Мені все одно не дістати, Учителю, — промовив засмучений учень.
— У тебе більше немає друзів? — посміхнувся Учитель.
Учень покликав ще приятелів, які крекчучи стали підійматися один одному на плечі та спини, намагаючись побудувати живу піраміду. Але яблуко висіло занадто високо, піраміда розсипалася, і учень так і не зміг зірвати жадане яблуко.
Тоді Вчитель покликав його до себе:
— Ну, ти зрозумів, скільки людині потрібно друзів?
— Зрозумів, учитель, — сказав учень, потираючи забитий бік, — багато — щоб усі разом ми змогли вирішити будь-яку проблему.
— Так, — відповів майстер, засмучено похитуючи головою, — дійсно, потрібно багато друзів. Щоб серед усього цього збіговиська гімнастів знайшовся хоча б один розумний чоловік, який здогадався б принести драбину!
  • Скільки людині потрібно друзів??? А вам?

Пригадаємо, що таке есе? Можете використовувати пам’ятки з попередніх уроків. 
Есе – невеликий за обсягом прозовий твір, що має довільну композицію і висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного приводу чи питання, не претендує на вичерпне й визначальне трактування геми. 
Визначальними рисами есе є незначний обсяг, конкретна тема, дана в підкреслено вільному, суб’єктивному її тлумаченні, вільна композиція. Як правило, есе виражає нове, суб’єктивне слово про щось. Стиль есе відрізняється образністю, афористичністю, використанням нових поетичних образів, свідомою настановою на розмовну інтонацію й лексику. Для есе характерне використовування численних засобів художньої виразності: метафор, алегоричних образів, символів, порівнянь. 
На першому плані есе – особа автора, його думки, відчуття, ставлення до світу. Це головна установка твору. 
В есе відбивається суб’єктивна авторська позиція щодо порушеної в темі проблеми. В есе доречне вживання припущень, риторичних питань, фразеологізмів. Вони надають мові експресивності й стилістичної виразності. 
 Опрацювання пам’ятки «Правила написання креативного есе».

1. Тільки позитивна мова (описувати краще те, що є, а не те, чого немає). 
2. Слова-зв’язки (вони допомагають плавно переходити з однієї частини до іншої). 
3. Різна структура речень. (Читати речення однакової структури нудно. Додайте кілька інверсій. Складіть речення різні завдовжки). 
4. Зрозумілі слова. (Розумійте значення слів, які ви вживаєте в есе. Ви пишете, щоби вразити змістом, а не словниковим запасом. Вишуканість гарна, але в міру). 
5. Різні слова (Використовуйте синоніми).
6. Лаконічність.
7. Кожне слово важливе (без повторів; кожне речення має нести унікальний зміст).
8. Активна життєва позиція.
9. Аргументація.
ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!


Отже, як ви зрозуміли з теми уроку, вам треба написати формальне есе на одну з тем: 
  • Дружба міцна не лестощами, а правдою і честю.
  • Вірному другові немає ціни.
  • Такого собі приятеля знайшов, що навіть до пекла би з ним пішов.
  • Приятелів тьма, а вірного друга нема.
  • Скарб – не друг, а друг – скарб.
Домашнє завдання: написати формальне есе на 1-1,5 сторінки, дібрати заголовок, повторіть тему "Морфологічна норма", переглянувши відео.



Тема програми: Практична риторика
Тема уроку (63-64): Суперечка як вид комунікації. Різновиди суперечки. 
Опрацюйте §59-60 за підручником О. Авраменка на с. 184-189. Запишіть у зошит визначення "суперечка" та хто є учасником суперечки.
Розгляньте схеми і занотуйте їх.
Усно виконайте впр. 2, с. 185-186. У впр. 3, с. 186-187 письмово дайте відповідь на завдання Б та В.
Виконайте наступні вправи.

Перегляньте фрагменти дискусій і виконайте завдання.

Дайте письмову відповідь на запитання.
  • Хто з учасниць вам найбільше імпонує і чому?
Творче завдання: прочитайте 2 запропоновані теми для суперечки. Оберіть ту, яка вам подобається найбільше й напишіть по 3 факти "за" і "проти" (підтримуєте думки чи спростовуєте їх).
  • Пробачати зраду - вияв легковажності й слабкості?
  • Еміграція за кордон - право кожної людини чи зрада батьківщини?
Домашнє завдання: 



Тема уроку (65-66): Правила ведення суперечки. Аргументи й докази.

Повторення теми "Морфологічна норма" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7904315, тест відкритий до 03 травня 22:00.

ПРИГАДАЙТЕ, ЩО ТАКЕ СУПЕРЕЧКА?

ХТО Є УЧАСНИКОМ СУПЕРЕЧКИ?

ЯКІ РІЗНОВИДИ СУПЕРЕЧКИ ВИ ЗНАЄТЕ?

https://www.youtube.com/watch?v=hiVAPMudWi8

Дотримання правил суперечки дає змогу гідно вийти з будь-якого інтелектуального змагання й зберегти повагу до себе незалежно від результатів.

Опрацюйте §59-60 за підручником О. Авраменка с. 185 «Правила ведення суперечки .

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

Для того щоб довести істинність чи хибність висловленої позиції, треба навести аргументи.

Опрацюйте §61-62 за підручником О. Авраменка с. 190. Занотуйте поняття «теза», «аргумент», «демонстрація».

Зверніть увагу на подані схеми нижче. Запишіть їх у зошит. 

ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!

ФРАЗИ, ЯКІ МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ ДЛЯ АРГУМЕНТАЦІЇ.


Виконайте усно вправи 2-4 с. 191-193.

Вправа 5, с. 193 – письмово.

Домашнє завдання: впр. 7, с. 193 (1 завдання).


Тема уроку (67): Полемічні прийоми. Мистецтво відповідати на запитання. Усний твір з теми «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?».
Опрацюйте §63-64 за підручником О. Авраменка с. 194. Запишіть у зошит перелік полемічних прийомів.
Під час дискусії, дебатів чи полеміки завжди виникають запитання. Відповідати на них впевнено, спокійно й чітко - це мистецтво. Саме відповіді на запитання характеризуватимуть вас як особистість.


Виконайте впр. 2, с. 197 усно, впр. 4, с. 199-200.

Усний твір з теми «Гроші. Навіщо збирати? Де зберігати? На що витрачати? Як заощаджувати?».
Благополуччя людини залежить не тільки від моральних цінностей, але й від матеріального стану. Пропоную вам подумати над тим, що таке гроші, для чого вони потрібні. Чи можете ви уявити своє життя без грошей? Зберіть цей матеріал, систематизуйте і підготуйте запитання, керуючись темою усного твору, для опонентів, враховуючи їхній характер. 

Домашнє завдання: впр. 7, с. 201 - виберіть 2-3 питання, які вам до вподоби і напишіть відповіді на них.

Тема уроку (68): Контрольний диктант
На моєму Google диску ви знайдете аудіозапис диктанту, який має назву "Контрольний диктант". Запишіть його на подвійному листочку в лінію і надішліть на вайбер або в телеграм. 
Посилання на диктант: https://cutt.ly/KvAK5O0

Домашнє завдання: пройти тест до 10 травня 17:00 https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6471804
Підготуватися до контрольної роботи.


Тема уроку (69): КР №4 з теми "Морфологічна норма. Практична риторика".
Виконайте контрольну роботу за посиланням https://forms.gle/titNtC4PCdwE1qkj9

Тема уроку (70): Підсумковий урок
Пропоную вам повторити вивчений матеріал, виконавши вправи на інтерактивних ресурсах LearningApps, На Урок, Тренажер з української мови.
Частини мови
Правопис частки не
Повторення з теми "Написання складноскорочених слів"
Велика літера у власних назвах


Немає коментарів:

Дописати коментар

Рекомендована публікація