Тема програми: Пунктуаційна норма
Тема уроку (1-2): Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком у простому реченні.
Пригадайте, коли найчастіше ставиться тире між граматичною основою?
Перегляньте відео та зробіть опорний конспект.
Опрацюйте §32 за підручником О.Авраменка.
Виконайте вправу 2, с. 101 усно, вправи 3-5, с. 101-103 письмово.
Складіть і запиіть три речення у яких: тире ставимо між двома іменниками; тире ставимо між двома дієсловами в неозначеній формі.
ГОТУЄМОСЯ ДО ЗНО
Запишіть слова, розставте наголос.
Роздрібний, сантиметр, свердло, середина, симетрія.
ГОТУЄМОСЯ ДО ЗНО
Запишіть слова, розставте наголос.
Благовіст, наскрізний, обруч, закінчити, заробіток, оптовий.
208. Я — редактор! Запишіть лише ті речення, у яких допущено пунктуаційні помилки, унесіть потрібні виправлення.
1. Птице незнана, чому раптово затріпотіли крила у тебе? (Р. Лубківський) 2. Ти хмарино у небі, ти сестрице срібляста, ти скажи, біля тебе не проходило щастя? (А. Малишко) 3. О, музико, чи не єдина, ти, умієш квіткою утіхи прорости (Н. Кошара). 4. Весела, пісне, оживай! Стань, думко дією і словом! (М. Рильський) Яку норму було порушено у відредагованих вами реченнях?
Домашнє завдання: вправа 7, с. 108.
Тема уроку (4): Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених однорідними членами речення.
- Чим можуть ускладнюватися речення?
- Пригадайте, що таке ОЧР?
- Які розділові знаки треба ставити при ОЧР?
ГОТУЄМОСЯ ДО ЗНО
Запишіть слова, розставте наголос.
Асиметрія, бородавка, визвольний, горошина, довідник, підданий.
Закріплюємо: https://cutt.ly/qOjrxBC
https://learningapps.org/1811549
https://learningapps.org/view4597711
Домашнє завдання: вправа 7(1,2) с. 119.
Тема уроку (5):Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими означеннями
Перегляньте відео, створіть опорний конспект.
Виконайте впр. 3-5 письмово на с. 121-123.
Готуємось до ЗНО
Запишіть слова, розставте наголос.
Глядач, горошина, граблі, громадський, гуртожиток.
Домашнє завдання: впр. 7, с. 124.
Тема уроку (6): Розділові знаки у простих реченнях, ускладнених відокремленими прикладками
Перегляньте відео, повторіть теоретичний матеріал.
Опрацюйте тему уроку за посиланням: https://cutt.ly/CSfEGzc
Домашнє завдання:
Спишіть, розставляючи пропущені розділові знаки. Обґрунтуйте пунктограми.
1. Ліси стоять обшарпані й кошлаті. 2. Морозний сніг блискучий та легкий падає на серце прямо. 3. Ще неначебто вчора грали білі завірюхи оркестри зими. 4. У лісі бродив туман підзолочений сонячним промінням. 5. Портрет Мони Лізи пов’язаний із чудовою порою в історії людства епохою Відродження. 6. Як сірничок припалений від сонця день спалахнув обвуглився погас. 7. Дивлюсь на вас щасливу у задумі у музиці у молодому сумі. 8. І засина коло її чола сповита в ніжність доброту і ласку. 9. Іду в простори я чулий тривожний. 10. Стояла темна ніч холодна вітряна. 11. Вишию внуку сорочку світлу стежину у світ.
ІІ. Підкресліть члени речення та визначте частини мови слів в останньому реченні.
Тема уроку (7): Усний твір
ПРИГАДАЙ!!!
Посилання на ресурс про особливості власного висловлення: https://naurok.ua/student/blog/yak-pravilno-pisati-vlasne-vislovlennya-na-zno-2022
- «Бути людиною — це відчувати свою відповідальність (А. Сент-Екзюпері)».
- «Здоров’я – перша сходинка до щастя (Сократ)».
Перегляньте відеопрезентацію і виконайте завдання.
- Яке хобі має співачка ONUKA?
- Як виник задум її сценічного імені?
- Хто був учителем і дорогою людиною в житті?
- 3 головні складові щастя виконавиці.
- Прокоментуйте помилки в мовленні Нати Жижченко.
- «Мандрівка до одного з семи чудес України»;
- «Безпека- цінність для людини й людства»
- Перегляньте відеоуроки, зробіть опорний конспект.
- Опрацюйте інформацію на слайдах, виконайте вправи.
- Перегляньте відео і запишіть тлумачення слова кшталт.
Домашнє завдання: повторити матеріал з теми "Пунктуаційна норма" https://www.youtube.com/watch?v=rCZympH5lw0, виконати тест до 06 грудня 22:00:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1050518
Немає коментарів:
Дописати коментар