УЛ 3 курс (Ліна Костенко і сучасна література)

 Тема програми: Митець і суспільство

Тема уроку (11): Творчий шлях Ліни Костенко. Особливості індивідуального стилю поетеси. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера…» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. 

Законспектуйте основне про життя і творчість Ліни Костенко за схемою з підручника с. 209-210:https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
дата і місце народження;
освіта;
творчість;
громадянська позиція;
нагороди.

Цікаві факти про Ліну Костенко

Перегляньте відеоурок, створіть опорний конспект.
                                        
Прослухайте поезію "Страшні слова, коли вони мовчать"
Запишіть паспорт поезії, опрацювавши матеріал підручника на с. 211.

У 2018 році українська співачка Софі Фрейзер, яка зараз мешкає в США, створила неповторну пісню, написавши музику до поезії "Хай буде легко. Дотиком пера..." Пропоную вам послухати композицію.

Запишіть паспорт поезії, опрацювавши матеріал підручника на с. 212.

Домашнє завдання: 
1. Опрацювати статтю підручника на с. 209-212, аналізувати розглянуті поезії.
2. Пройдіть тест до 21 жовтня 23:00 за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4828892

Тема уроку (12): «Недумано, негадано…» – інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Мотив єднання людини зі світом рукотворної краси  і природою у поезії «По сей день Посейдон посідає свій трон…». Зв’язок із античною міфологією. 

Літературний диктант

1. Ліна Костенко народилася… 

2. Вірші почала писати … 

3. Сім'я Костенків переїхала в Київ… 

4. Вищу освіту здобула в … 

5. Чому навчатися поїхала в Москву? 

6.  Три перші друковані збірки мали назви… 

7. Вимушена перерва у спілкуванні поетеси з читачами тривала… 

8. Ліна Костенко отримала Державну премію України імені Т. Шевченка за… 

9. Основними в ліриці поетеси є мотиви… 

10. Ліна Костенко є почесним професором… 

Ознайомтеся з відеоуроком, створіть опорний конспект.

Поезії Ліни Костенко  є класикою української любовної лірики. Прослухайте аудіозапис вірша "Недумано, негадано…".Які асоціації вона у вас викликає?


Запишіть паспорт твору
Тема: зображення ліричної героїні в кульмінаційний момент любові, коли вона, сп’яніла від щастя, шукає прихистку у вечоровому лісі і дає вихід емоціям.
Ідея: оспівування всепоглинаючого, всеохоплюючого почуття кохання; утвердження думки про те, що світ прекрасний, якщо в ньому панує любов. 
Літературний рід: лірика 
Жанр: ліричний вірш 
Вид лірики: інтимна
Віршовий розмір: ямб 
Римування: суміжне
Художні засоби:
Метафори: кадильниці світань; музика беріз; вечір пахне м’ятою; 
Риторичні оклики: Я п’яна, п’яна, п’яна на все своє життя! 

2011 року було видано збірку вибраних поезій «Річка Геракліта». Низку вперше друкованих поезій присвячено й античним мотивам, де внесений у площину вічності давньогрецький світ протиставлено світу сучасному.
Прослухайте аудіозапис поезії "По сей день Посейдон посідає свій трон..."


Словникова робота

Амур (у римській міфології) — божество кохання.

Гламур — шарм, зачарування.

Між Сціллою і Харібдою — крилатий вислів, що походить з грецької міфології. За міфами давніх греків, на прибережних скелях по обидва боки Мессінської протоки жили два чудовиська — Сцілла і Харібда, нападали на мореплавців і пожирали їх. Вислів вживається у значенні: опинитися в ситуації, коли маєш обрати між двома можливими діями, проте обидві небезпечні; потрапити в небезпеку, що загрожує звідусіль.

Олімп (у грецькій міфології) — гора Олімп вважалася священним місцем, де перебував Зевс та інші боги.

Парнас — син Посейдона і німфи Клеодори; його ім'ям назвали гору Парнас; парнас — в античній і європейській культурі — символ поезії.

Пегас — міфічна істота у вигляді крилатого коня, символ поетичного натхнення.

Посейдон (у грецькій міфології) — верховний морський бог.

Танкер — самохідне паливне судно для перевезення рідких вантажів без тари.

Фавн (у давньоримській міфології) — бог полів, лісів і покровитель пастухів та отар.

Юнона — римська богиня.

Запишіть паспорт твору



ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Вивчити напам'ять одну із поезій. Почати читати роман у віршах "Маруся Чурай".


Тема уроку (13): Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.

Перегляньте презентацію і зробіть опорний конспект з теми.




Прослухайте пісню "Ой, не ходи, Грицю, та й на вечориці". Як вона нагадує про драму кохання Марусі Чурай?













Домашнє завдання:


Тема уроку (14): Митець і суспільство, індивідуальна свобода людини - центральні проблеми роману у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай».

Перегляньте презентацію і створіть опорний конспект.
















Домашнє завдання: посилання на підручник http://files.pidruchnyk.com.ua/uploads/book/11-klas-ukrajinska-literatura-avramenko-2019.pdf

Пройдіть тест за посиланням до  09 грудня 23:00https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5997329




Тема уроку (15): Огляд життя і творчості Василя Стуса. Поет як символ незламного духу. Поезія «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…» – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці.

Життя і творчість В. Стуса
Перегляньте відео і письмово запишіть відповіді на запитання.

  1. Скільки арештів пережив Стус?
  2. Яка подія назавжди мінила його життя?
  3. Де зустрів майбутню дружину?
  4. Рік першого ув'язнення, причина, вирок.
  5. Хто був захисником В. Стуса?
  6. Офіційна причина смерті поета.
Аналіз поезії "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..."

Крізь сотні сумнівів я йду до тебе,
добро і правдо віку. Через сто
зневір. Моя душа, запрагла неба,
в буремнім леті держить путь на стовп
високого вогню, що осіянний
одним твоїм бажанням. Аж туди,
де не лягали ще людські сліди,
з щовба на щовб, аж поза смертні грані
людських дерзань, за чорну порожнечу,
де вже нема ні щастя, ні біди.
І врочить порив: не спиняйся, йди,
То — шлях правдивий. Ти — його предтеча.

Мінісловник 
ПРЕДТЕ́ЧА, книжн., уроч., заст. 1. Особа, що своєю діяльністю підготувала шлях, умови для діяльності інших; попередник.
ХЛАНЬ, діал. Безодня.
ЩОВБ, діал. Шпиль гори; прямовисна скеля.
ДЕРЗАТИ, уроч. 1. Сміливо прагнути до чого-небудь величного, нового; діяти сміливо, рішуче.

Паспорт твору
Рід: лірика
Вид лірики: філософська
Жанр: ліричний вірш
Мотив: вибір митцем шляху добра й правди, служіння вищим ідеалам
Художні засоби: епітети, алітерація, риторичне звертання, рядкове перенесення, персоніфікація, метафора, гіпербола, фразеологізм.
Вид римування та рима: перехресне і кільцеве; жіноча й чоловіча рими.

Теорія літератури

"Кінозала"

Асоціації з іменем В. Стуса

Домашнє завдання: опрацювати статтю у підручнику с. 234-236, вивчити напам'ять вірш В. Стуса. Повторити поняття "екзистенціалізм".


Тема уроку (16): Стан активної позиції ліричного героя в поезії «Господи, гніву пречистого…».. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. 

Відомий український поет Василь Стус є автором кількох надзвичайно глибоких у філософському розумінні поетичних збірок: «Зимові дерева», «Круговерть», «Веселий цвинтар», «Дорога болю», «Палімпести», «Птах душі» ( у радянські часи знищена за наказом КДБ). Більшість творів поета мають автобіографічні мотиви та висловлюють особисті переживання автора. Але Василь Стус не схиляється перед обставинами, у яких він опинився з вини радянської влади, підкреслюючи в цих та інших творах, що свій шлях він обрав свідомо й ніколи не відмовиться від нього. У кожному вірші поета звучить мотив готовності до нових випробувань. Надзвичайною життєвою незламністю й силою духу сповнені рядки вірша Василя Стуса «Господи, гніву пречистого...».

Василь Стус «Господи, гніву пречистого...» 

Господи, гніву пречистого
благаю — не май за зле.
Де не стоятиму — вистою.
Спасибі за те, що мале
людське життя, хоч надією
довжу його в віки.
Думою тугу розвіюю,
щоб був я завжди такий,
яким мене мати вродила
і благословила в світи.
І добре, що не зуміла 
мене від біди вберегти…».

В основу вірша ««Господи, гніву пречистого…» покладено канон, запропонований християнським богословом VІІІ ст. Іоаном Дамаскіном  як «сходження розуму до Бога, прохання потрібного в Бога».

Ліричний герой цієї поезії – сам поет, бо він добре знав, який йому судився шлях, він передчував свою загибель і був до неї готовий. Більше того, Василь Стус самостійно обрав цей шлях, що передбачав трагічну долю.

Стоїчна й мужня поезія Василя Стуса «Господи, гніву пречистого…» стверджує впевненість героя в тому, що він зможе не зрадити своїх переконань  і навіть смерть його не страшить.

У вірші “Господи, гніву пречистого” автор говорить про власну силу і незламність: “Де не стоятиму — вистою”. Він показує свою непідвладність обставинам, непорушність принципів за жодних умов. Тільки так можна зберегти моральну повноцінність.

Паспорт ліричного твору В. Стуса «Господи, гніву пречистого…»

Рід

Лірика

Жанр

Ліричний вірш

Вид лірики

Стоїчна, філософська, медитація

Літературний напрям, стиль, збірка

Екзистенціалізм, "Палімсести"

Тема

Звернення ліричного героя до Всевишнього з проханням не осудити його за глибоку віру й надію, бо утверджує безсмертя людського духу.

Ідея

Утвердження сили людського духу, прагнення не загубити в тяжких випробуваннях неповторності своєї долі.

Художні засоби

епітети (гнів пречистий; мале людське життя); риторичне звертання( Господи); метафори (думою тугу розвіюю; надiєю довжу його в вiки).


Питання для самоконтролю

-             Чому ліричний герой вірша «Господи, гніву пречистого…»  благає Божого гніву та вдячний матері за те, що не вберегла його від біди?

-             Які екзистенційні ідеї наявні у творчості В. Стуса?

-             Доведіть, що вірші В. Стуса «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…» і «Господи, гніву пречистого…» є медитаціями.

Теорія літератури

Медитація - жанр ліричної поезії, в якому автор розмірковує над проблемами онтологічного, екзистенціального і т. ін., схиляючись до філософських узагальнень. Їй найбільш властива така форма виявлення авторської свідомості, як суб'єктивований ліричний герой.


-             Яку інформацію про В.Стуса як людину й поета ви помістите у своїй валізі до ЗНО?

-             Запишіть п’ять фактів про поезію «Господи, гніву пречистого..», які  ви вважаєте важливими для підготовки до ЗНО.


Ліричний герой поезій В. Стуса

Риси екзистенціалізму в поезіях В. Стуса
  •  проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод; 
  • показ абсурдності страху і відчаю;
  • протистояння особистості;
  • боротьба за свободу;
  • оповідь від першої особи.
Незакінчені речення
  • Постать В. Стуса вразила мене...
  • Найбільш трагічним фактом я вважаю...
  • Поезія В. Стуса запам'ятається мені...

Домашнє завдання: підготуватися до контрольної роботи. Повторити творчість шістдесятників, Ліни Костенко.


Тема уроку (17): Контрольна робота з теми "Творчість О. Гончара, літературне "шістдесятництво" та стоїчна поезія"

Виконайте контрольну роботу за посиланням: https://forms.gle/FXaPLDgwgUdUp5vd6

2 семестр

Тема уроку (18): Сучасна українська літератураЗ’ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна і масова. 
 
Перегляньте відео та зробіть опорний конспект.

Тема уроку (19): Життєпис Ю. Андруховича. Творчість, що не знає приписів і заборон, - провідний мотив поезії «Пісня мандрівного спудея».
Портрет автора
Перегляньте відеоурок та зробіть опорний конспект.



ПІСНЯ МАНДРІВНОГО СПУДЕЯ

Агов, мої маленькі чортенята!
З-під свити я вас випущу на світ —
туди, де кров з любов'ю черленяться,
де пристрастей i пропастей сувій…
Я — ваш отець, тож будьте мені вірні!
(які невірні рими в голові!),
але коли до серця входять вірші —
прекрасні, наче крила голубів,
які тоді надії!..
З риторик і поетик академій —
гайда на площу, як на дно ріки!
Підслухані у вирі цілоденнім,
ті рими — вчителям наперекір
(у вчителів, здається, перекір) !
Або в поля, як на зелену прощу —
читати вірші травам і вітрам!..
І постарайтесь, я вас дуже прошу,
щоб явір тихі сльози витирав,
щоб небо, нахилившись, наслухало,
щоб завше був натхненний соловій…
Хвалу воздавши часові зухвалу,
звірят і пастухів благословіть!..
Отож, — на світ, за діло — чарувати!
Агов, мої маленькі чортенята!

Цей твір — ключ до розуміння творчого кредо митця. Провідний мотив поезії — возвеличення свободи творчості. У давнину, а саме за часів Г. Сковороди, спудеями називали молодих людей, які вивчали різні науки. На канікулах вони мандрували містами й селами, співали пісень, розказували вірші (які часто самі й складали), щоб прогодувати себе, а також показати свою поетичну вправність. Вони були високоосвіченими, талановитими, творчими. Саме таким є ліричний герой — «мандрівний спудей», який, мандруючи, досліджує життя, поспішає туди, «де кров з любов’ю черленяться, де пристрастей і пропастей сувій...». Своїм поетичним словом хоче творити добро, «щоб явір тихі сльози витирав, щоб небо, нахилившись, наслухало, щоб завше був натхненний соловій». Мандрівка для спудея — не задля споглядання, він у пошуку свободи для своєї творчості: «З риторик і поетик академій — гайда на площу, як на дно ріки! Підслухані у вирі цілоденнім ті рими — вчителям наперекір». Поет ніби стверджує думку: справжня поезія може творитися там, де люди, де вирує життя.

До творчого виявлення своєї особистості ліричний герой ставиться по-доброму й іронічно. Свої неслухняні римовані рядки називає «маленькими чортенятами», які допомагають йому. Незвичним використанням епітета «на зелену прощу» автор декларує, що справжній вияв творчого натхнення — у вільному леті думок й образів, коли хочеться «читати вірші травам і вітрам!..». Вірші повинні зворушувати серця людей, щоб від них і «явір тихі сльози витирав», і небо слухало, і соловей співав.

Запитання і завдання
1. Чому так названо вірш? Що це дає для розуміння його змісту?
2. Визначте мотив поезії «Пісня мандрівного спудея».
3. Прокоментуйте факт, що поетичні твори для їхнього автора — це «маленькі чортенята», які водночас «прекрасні, наче крила голубів».
4. Для ліричного героя любов (як і кров) — червоного кольору. Як ви гадаєте, чому?
5. Яким бачиться авторові світ, куди він посилає своїх «дітей»?

Домашнє завдання: опрацювати конспект, прочитати вірш "Астролог". 


Тема уроку (20): Внутрішня свобода ліричного героя Ю. Андруховича в поезії «Астролог». Поетика постмодернізму у віршах Ю. Андруховича. 

Астролог
Андрухович Юрій



У нього палка потреба,
у нього жадання слізне:
окраєць нічного неба
піймати у фокус лінзи…
Бо він живе на горищі,
а там сутерени вищі:
у сутінках — мерехтіння
і сонце межує з тінню.
Він дивиться тільки вгору,
і небо лоскочуть вії,
коли в полудневу пору
від кухні смаженим віє.
Над містом літають птахи,
а поруч із ними "ахи",
коли роззявлять на площі
голодні роти бідолахи.
Земля собі пілігримить,
кружляє собі й кружляє,
а хтось нові пелерини
на осінь собі замовляє —
а він живе на горищі
(там зимно, там вітер свище),
але насправді з горища
небесна ковбаня ближча.
У нього маєтків немає —
згори в декольте заглядає,
а в місті вічність минає
не так, як він загадає.

(Балконне крило ажурне
й сентиментальне, мов танґо,
обжив бароковий янгол —
створіння пухке й безжурне).
І взявши голову в руки,
він крикне собі з розпуки:
"Чого я марную роки?!
Візьму попід руку Юзьку,
піду в пивничку на Руську,
забуду святі мороки!
Забуду святі мороки…"


Паспорт твору
Збірка – «Екзотичні птахи і рослини» (1991) 
Жанр – Вірш має риси балади. 
Тема – неординарна особистість у навколишньому світі. Для героя цієї поезії бути астрологом  – не просто якась робота чи заняття, а спосіб життя. 
Мотив твору — пошук людиною свого призначення, прагнення самореалізації. Неординарна особистість у навколишньому світі. 
Віршовий розмір – дактиль. 
У вірші Андрухович іронічно розповідає про безіменного середньовічно­го астролога, який живе у Львові. До астрології як своєрідного передбачення майбутнього автор ставиться з не меншою іронією, ніж до її убогого служителя, який живе на горищі. Ліричний герой зображений як людина творча, але для більшості людей — це дивак. За довгі роки він не накопичив ніяких статків, добровільно відмовляється від простих побутових вигод, живе на горищі, хоча «там зимно, там вітер свище». Передбачення астролога нікому не потрібні, бо вони не збуваються. Але герой продовжує передбачати майбутнє, його притягує до себе «окраєць нічного неба». Проходять роки, проте чоловік залишається вірним собі. Він має поетичний дар, може бачити й відчувати навколишню красу. Звичайно ж іноді його охоплює зневіра: «І взявши голову в руки, / Він крикне собі з розпуки: “Чого я марную роки?!”». Цей вірш має відкритий фінал (ознака постмодерну). Але кожному зрозуміло, що ліричний герой повернеться на горище, бо він навіть у хвилину зневіри називає своє заняття «святою морокою». Автор показує двоїстість міста, його висоту і низькість водночас. «У сутінках мерехтіння/ і сонце межує з тінню» – постійний рух, мінливість міста. 
Художні засоби: 
епітети – нічного неба, голодні роти, полудневу пору, крило ажурне, творіння пухке й безжурне;
метафори – небо лоскочуть вії;
неологізм – «собі пілігримить» (земля). 
Повторення –  «Забуду святі мороки».

Домашнє завдання: прочитати оповідання "Потрапити в сад" Г. Пагутяк.


Тема уроку (21): Життєпис Галини Пагутяк. Життя знедолених людей в оповіданні «Потрапити в сад». Жанрові особливості твору.

Перегляньте статтю про письменницю Г. Пагутяк, зробіть опорний конспект: https://cutt.ly/fSENS0X 

Сторінка Галини Пагутяк у facebook https://cutt.ly/MwBZzbLz
 

Опрацюйте підручник на с. 243-244.
Перегляньте буктрейлер до твору Г. Пагутяк "Потрапити в сад".

Прослухайте оповідання "Потрапити в сад".


Домашнє завдання: підготувати характеристику образів оповідання "Потрапити в сад" Г. Пагутяк, скориставшись поданим матеріалом https://dovidka.biz.ua/halyna-pahutiak-potrapyty-v-sad-analiz/


Тема уроку (22): Символічний фінал оповідання Галини Пагутяк «Потрапити в сад». Образна система. Гуманізм твору.

Повторення вивченого матеріалу: 

Ідейно-тематичний зміст. 
У творі піднімаються важливі питання сучасності. Письменниця презентує постмодерне осмислення сутності життя, прагне відобразити кризовий стан світу на межі століть.
Тема оповідання «Потрапити в сад» — самотність, безпритульність особистості в суспільстві, байдужому до долі людини. 
Основна ідея — розкриття душевного багатства героя, його гідності й самоповаги, доброти й щирості у ставленні до людей та світу. 
Проблематика — утвердження гуманістичних ідеалів, моральних чеснот.
Художні образи: складіть асоціативне ґроно до образу Грицька.

Питання для обговорення:
1. Чим вас вразив Грицько?
2. Про що він мріяв?
3.Як ставився до друзів, тварин?
4. Чому тікав від сестри?
5. Що приносило йому страждання?
6. Назвіть найприкметніші риси характеру Грицька.
7. У чому вбачав щастя для себе?
8. Як можна по-іншому сприймати сучасне суспільство за допомогою образу Грицька?

Образ Микольця. Хворий на серце старий Микольцьо мешкає в маленькій хаті з одним вікном і живе тим, що лагодить людям черевики. Розуміючи, що скоро помре, він хоче залишити Грицькові свою хату та вірного собаку — єдиний свій спадок. Стосунки між друзями надзвичайно щирі, дивують своєю безпосередністю й відкритістю. Коли Грицько грає на гармошці або читає «Кобзаря», Микольці одразу світлішає на душі. 

Висновки: Герої твору — емоційно вразливі особистості, які гостро відчувають несправедливість, чужий біль, уміють співчувати та глибоко розуміють, що таке самотність, тому вміють дружити й віддавати свою любов ближнім. Саме в цьому вони вбачають сенс свого існування. Отже, персонажі оповідання є уособленням справжніх моральних чеснот.

!!! Питання для роздумів
У чому полягає гуманізм твору?
Гуманізм твору: оповідання «Потрапити в сад» руйнує стереотип про жебрака як про бездушну й загублену людину. Г. Пагутяк закликає завжди пам’ятати, берегти й шанувати в людині її внутрішній гуманний потенціал.

Що символізує назва оповідання?

Твір має екзистенційне забарвлення, адже його герої перебувають на «межі» існування (бідні, самотні), але при цьому виявляють свою справжню гуманістичну сутність. Оповідання вирізняється особливою організацією сюжету. Події розгортаються у взаємоперехресних площинах минулого, сучасного, майбутнього, осмислюються й «відбуваються» через спогади, дії та мрії героїв. Авторка майстерно використовує прийом ретроспекції та відкритого фіналу.

!!! Подумай і скажи
1. Які враження та думки викликало у вас оповідання «Потрапити в сад»? 
2. Символом чого виступає привокзальний сад для Грицька? Поясніть доцільність звернення письменниці до образів Г. Сковороди та Т. Шевченка. 
3. Які асоціації викликає особисто у вас образ саду? 
4. Визначте ознаки постмодернізму у творі.
5. Прокоментуйте відкритий фінал оповідання. Спробуйте запропонувати свій варіант його завершення. 
6. Які загальнолюдські цінності знайшли утвердження у творі? У чому виявляється гуманізм творчості письменниці?

Домашнє завданняпрочитати 2-3 поезії поетів Кіровоградщини і презентувати їх, прочитати оповідання В. Семененко "Бо вона залишилася такою ж".


Тема уроку (23-24): Література рідного краю (поетичні та прозові твори).

Ознайомтеся з письменницею Кіровоградщини Вікторією Семененко, переглянувши її сторінку в соціальній мережі "Фейсбук".

Робота з оповіданням Вікторії Семененко "Бо вона залишилася такою ж".

Продовжіть речення:

  1. Головні герої оповідання -це...
  2. Він працює в...
  3. Вона не така, тому що...
  4. Вони зустрілися в...
  5. Фінал оповідання....
Питання для роздумів

  1. Скільки потрібно, щоб завоювати довіру?
  2. Чому його тягнуло до неї?
  3. Чому з ним їй було легше?
Користуючись текстом оповідання, створіть паспорт твору за планом:

  • рід;
  • напрям;
  • тема; 
  • ідея;
  • проблематика.
Охарактеризуйте образи твору:

  • сімейний стан;
  • звички;
  • спосіб життя;
  • зайнятість;
  • вчинки;
  • риси характеру.
  1. Як ви розумієте назву оповідання?
  2. Яка головна проблема твору висвітлена, на ваш погляд?
  3. Чому герої не мають імен?
  4. Над чим змушує задуматися прочитаний сюжет твору?
Учнівські проєкти: презентація поезій поетів Кіровоградщини.

Домашнє завданняпідготуватися до контрольної роботи з теми "Творчість Л. Костенко та В. Стуса. Сучасна українська література".

Тема уроку (25): КР №2Творчість Л. Костенко та В. Стуса. Сучасна українська література (есе або мінітвір).
Завдання:  

  1. Написати формальне есе «Мистецтво – засіб саморозкриття особистості» (на прикладі твору одного з постмодерністів).
  2. Написати мінітвір – «Мистецтво – засіб формування сучасного погляду на світ і людину в ньому».
Домашнє завданняповторити вивчені твори, скласти кросворд.


Тема уроку (26-27): Бесіда про твори, вивчені впродовж навчального року. Підготовка до ЗНО








Інтерактивні вправи

Домашнє завдання: підготувати висловлювання (до 6 речень)  про улюблений твір.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Рекомендована публікація